pro obchody od Shoptetu

 

Nastavení poštovního klienta Microsoft Outlook

Založení účtu v Outlooku

Nejprve je třeba nakonfigurovat e-mail ve Vaší administraci. Pokud jste tak ještě neučinili, podívejte se nejdříve na nápovědu pro založení e-mailového účtu. Jakmile spustíte Microsoft Outlook, klikněte v horní části okna na Soubor -> Informace -> Přidat účet.

Vyplňte údaje dle následujícího screenu a zaškrtněte "Ruční nastavení nebo další typy serverů" :

  • Vaše jméno - můžete si zvolit libovolné jméno
  • E-mailová adresa - zde zadáváte kompletní e-mailovou adresu

V dalším formuláři zvolte E-mail v Internetu, u novějších verzí Outlooku pak POP nebo IMAP a pokračujte tlačítkem Další.

V nabídce Nastavení e-mailu sítě Internet je třeba vyplnit především Server příchozí pošty a Server pro odchozí poštu (SMTP) oba ve tvaru mbox.myshoptet.com. Vyberte Typ účtu dle Vašeho uvážení (POP3 nebo IMAP). Jako uživatelské jméno zadejte vaši e-mailovou adresu a heslo stejné, jako jste již zadávali v jednom z předchozích kroků. Poté klikněte na Test nastavení účtu.

Porty, které podporujeme pro SMTP

Podporujeme porty 25 a 587 - v obou případech je nutná autentizace. Pro zabezpečení připojení je možné použít protokol STARTTLS.

Pokud využijete zabezpečené spojení pro IMAP i STARTTLS, snižujete tak riziko odchycení mailů a například zasílání spamů Vaším jménem.

POZOR: port 25 může být blokován poskytovatelem připojení k internetu, doporučujeme tedy využívat spíše port 587.

Pokud bude test dokončen bez chyb, jak je vidět na následujícím obrázku, můžete kliknout na Zavřít. Pokud nebude test dokončen úspěšně, zkontrolujte, zda je v předchozích krocích vše nastaveno správně, případně zda v některém políčku není překlep.

Co dělat v případě, že test účtu byl neúspěšný

V případě, že test proběhl úspěšně, můžete následující krok vynechat a dokončit konfiguraci účtu.

Pokud test neproběhne úspěšně, vraťte se k nabídce Nastavení e-mailu sítě Internet, klikněte na tlačítko Další nastavení a v okně, které se otevře, vyberte záložku Server pro odchozí poštu.

Tam změňte nastavení podle následujícího obrázku, tedy zaškrtněte políčko Server pro odchozí poštu SMTP požaduje ověření. Jakmile zaškrtnete toto políčko, zkontrolujte zda je vybrána možnost Použít stejná nastavení jako pro server odchozí pošty. Klikněte na tlačítko OK.

Ve stejné kartě lze také zkontrolovat pokročilá nastavení, zda odpovídají následujícím obrázkům (liší se podle typu účtu, který jste zvolili - POP3 / IMAP:

POP3

IMAP

Pokud nastavení proběhlo v pořádku, postačí v posledním okně kliknout na tlačítko "Dokončit" a můžete s Vaší schránkou začít pracovat.

Související příspěvky


 

Potřebujete poradit?

Mrkněte na nejčastější otázky a případne nám napište na helpdesk :-)