Logo

Nápověda

Pro obchody od shoptetu

 
 

Skupiny zákazníků

Skupiny zákazníků spravujete pod kartou Zákazníci - Skupiny. Kliknutím na řádek se dostanete do detailu dané skupiny, zvolením tlačítka "Přidat" vytvoříte zcela novou zákaznickou skupinu.

  • Výchozí - určuje skupinu, která bude při registraci zákazníkovi nabízena jako výchozí.
  • Červený křížek - maže záznam.
  • Zelené šipky - tažením je možné skupinu přesunout na jinou pozici.

 

 

  • Výchozí ceník - skupině je třeba přiřadit ceník. Nové ceníky lze vytvářet pod kartou Zákazníci - Ceníky, pokud máte aktivovaný Velkoobchodní modul.
  • Popis - zobrazí se zákazníkovi u příslušné skupiny v závorce jako dodatečná informace.
  • Odeslat e-mail - po dokončení registrace bude zákazníkovi zaslán informační e-mail s údaji, pod kterými se zaregistroval. Tento e-mail můžete editovat ve Vaší administraci (Šablony e-mailů - Vaše registrace).
  • Vyžaduje autorizaci - pokud je zaškrtnuto, administrátor stránek musí nejprve zákazníka autorizovat, než bude moci účet používat. Zákazníkovi přijde email o registraci s informací, že účet čeká na schválení administrátorem. Po schválení obdrží další e-mail s informací, že účet byl autorizován. Tyto emaily lze opět editovat v nastavení Šablon e-mailů - Autorizace Vaší registrace .
  • Vyžadovat vyplněný profil již při registraci - Pokud toto pole není zaškrtnuto, zákazník při registraci zadává pouze e-mail, heslo a případný souhlas s odběrem newsletterů. Dodatečné informace může vyplnit v nastavení účtu nebo při zadávání objednávky. Pokud políčko zaškrtnete, zákazník bude muset vyplnit údaje vyžadované nastavením povinných polí, aby se mohl registrovat.

 

Související příspěvky


 

Založte si zcela ZDARMA na zkoušku testovací e-shop nebo pokladní systém v naší službě Shoptet.cz


Potřebujete poradit?

Mrkněte na nejčastější otázky a případne nám napište na helpdesk :-)