pro obchody od Shoptetu

 

Skupiny zákazníků

Skupiny zákazníků spravujete pod kartou Zákazníci - Skupiny. Kliknutím na řádek se dostanete do detailu dané skupiny, zvolením tlačítka "Přidat" vytvoříte zcela novou zákaznickou skupinu.

  • Výchozí - určuje skupinu, která bude při registraci zákazníkovi nabízena jako výchozí.
  • Červený křížek - maže záznam.
  • Zelené šipky - tažením je možné skupinu přesunout na jinou pozici.

 

 

  • Výchozí ceník - skupině je třeba přiřadit ceník. Nové ceníky lze vytvářet pod kartou Zákazníci - Ceníky, pokud máte aktivovaný Velkoobchodní modul.
  • Popis - zobrazí se zákazníkovi u příslušné skupiny v závorce jako dodatečná informace.
  • Odeslat e-mail - po dokončení registrace bude zákazníkovi zaslán informační e-mail s údaji, pod kterými se zaregistroval. Tento e-mail můžete editovat ve Vaší administraci (Šablony e-mailů - Vaše registrace).
  • Vyžaduje autorizaci - pokud je zaškrtnuto, administrátor stránek musí nejprve zákazníka autorizovat, než bude moci účet používat. Zákazníkovi přijde email o registraci s informací, že účet čeká na schválení administrátorem. Po schválení obdrží další e-mail s informací, že účet byl autorizován. Tyto emaily lze opět editovat v nastavení Šablon e-mailů - Autorizace Vaší registrace .
  • Vyžadovat vyplněný profil již při registraci - Pokud toto pole není zaškrtnuto, zákazník při registraci zadává pouze e-mail, heslo a případný souhlas s odběrem newsletterů. Dodatečné informace může vyplnit v nastavení účtu nebo při zadávání objednávky. Pokud políčko zaškrtnete, zákazník bude muset vyplnit údaje vyžadované nastavením povinných polí, aby se mohl registrovat.

 

Související příspěvky


 

Potřebujete poradit?

Mrkněte na nejčastější otázky a případne nám napište na helpdesk :-)