pro obchody od Shoptetu

 

Stavy objednávky

Přehled stavů objednávek naleznete v administraci pod ikonou Nastavení - Objednávky - Stavy.

  1. Výchozí stav objednávky - nová objednávka od zákazníka se automaticky uvede do tohoto stavu.
  2. Systémové označení - stavy objednávek označené jako "systémové" jsou stavy, které jsou předdefinovány, lze je pouze upravit.
  3. Tlačítko Přidat - přidání nového stavu objednávky.

Přidání nového stavu objednávky / editace existujícího

  1. Text stavu objednávky - název stavu objednávky, např. "Vyřízená", "Stornovaná" apod.
  2. Barva stavu objednávky - pod vybranou barvou se bude zobrazovat objednávka v přehledu objednávek.

Související příspěvky


 

Potřebujete poradit?

Mrkněte na nejčastější otázky a případne nám napište na helpdesk :-)