Logo

Nápověda

Pro obchody od shoptetu

 
 

Stavy objednávky

Přehled stavů objednávek naleznete v administraci pod Nastavení –> Objednávky –> Stavy.

  • Tlačítko Přidat: vytvoření nové stavu, tlačítko je umístěno vpravo nahoře,
  • Výchozí stav objednávky: nová objednávka od zákazníka se automaticky uvede do tohoto stavu,
  • Zaplaceno: pokud stav mění u objednávky příznak placeno bude ve sloupci Ano jinak bude prázdný,
  • Doklady: určuje jaké doklady se při změně na daný stav vytvoří, zobrazení je formou zkratky (DD - daňový doklad, ZL - zálohová faktura, DL - dodací list),
  • Stavový email: odkaz směřující na nastavení šablony email, který se odešle při změně daného stavu objednávky,
  • Systémové označení: stavy objednávek označené jako systémové jsou stavy, které jsou předdefinovány, lze je pouze upravit.

Detail stavu objednávky

  • Název: název stavu objednávky, např. Vyřízená, Stornovaná apod.,
  • Barva: určuje barvu jakou bude podbarveno číslo objednávky,
  • Barva pozadí: touto barvou bude podbarvený celý řádek objednávky v daném stavu,
  • Změnit stav položek v objednávce: i položky v objednávce budou mít nastavený daný stav,
  • Označit objednávku jako zaplacenou: objednávce bude nastaven příznak placeno,
  • Vytvořit doklady: pomocí volby lze určit, jaký z nabízených dokladů by se měl automaticky při změně stavu vytvořit,
  • Vybrat platby: určuje, jakou platbu musí objednávka obsahovat, aby došlo k vytvoření dokladu. 

Související příspěvky

Nahlásit neaktuální obsah

Nevyplňujte toto pole:
Nahlásit neaktuální obsah