Logo

Nápověda

Pro obchody od shoptetu

 
 

Stavy objednávky

Přehled stavů objednávek naleznete v administraci pod Nastavení - Objednávky - Stavy.

  • Tlačítko Přidat - Vytvoření nové stavu, tlačítko je umístěno vpravo nahoře.
  • Výchozí stav objednávky - Nová objednávka od zákazníka se automaticky uvede do tohoto stavu.
  • Zaplaceno - Pokud stav mění u objednávky příznak placeno bude ve sloupci "Ano" jinak bude prázdný.
  • Doklady - Určuje jaké doklady se při změně na daný stav vytvoří, zobrazení je formou zkratky (DD - daňový doklad, ZL - zálohová faktura, DL - dodací list).
  • Stavový email - Odkaz směřující na nastavení šablony email, který se odešle při změně daného stavu objednávky.
  • Systémové označení - Stavy objednávek označené jako "systémové" jsou stavy, které jsou předdefinovány, lze je pouze upravit.

Detail stavu objednávky

  • Název - Název stavu objednávky, např. "Vyřízená", "Stornovaná" apod.
  • Barva - Určuje barvu jakou bude podbarveno číslo objednávky.
  • Barva pozadí - Touto barvou bude podbarvený celý řádek objednávky v daném stavu.
  • Změnit stav položek v objednávce - I položky v objednávce budou mít nastavený daný stav.
  • Označit objednávku jako zaplacenou - Objednávce bude nastaven příznak placeno.
  • Vytvořit doklady - Pomocí volby lze určit, jaký z nabízených dokladů by se měl automaticky při změně stavu vytvořit.
  • Vybrat platby - Určuje, jakou platbu musí objednávka obsahovat, aby došlo k vytvoření dokladu. 

Související příspěvky

Nahlásit neaktuální obsah

Nevyplňujte toto pole:
Nahlásit neaktuální obsah

 

Založte si zcela ZDARMA na zkoušku testovací e-shop nebo pokladní systém v naší službě Shoptet.cz


Potřebujete poradit?

Mrkněte na nejčastější otázky a případne nám napište na helpdesk :-)