Logo

Nápověda

Pro obchody od shoptetu

 
 

Tarif, platby, faktury a obchodní podmínky

Úhrady zaplacených faktur, nastavení inkasa či změnu frekvence plateb nebo tarifu snadno spravujete ve vaší administraci v záložce Tarif, platba a faktury.

 
 

Zálohové faktury

Na základě vaší objednávky vám pravidelně zasíláme na fakturační e-mail zálohové faktury za provoz projektu. Je jen na vás, jestli si přejete mít pravidelnou fakturaci měsíční, roční, nebo dvouletou (se slevami až 15 %). Můžeme se domluvit i na jiném fakturačním období, napište nám na info@shoptet.cz.

Jak zaplatit faktury

Inkaso z platební karty

Pamatovat na pravidelné platby může být nepohodlné. Proto je oblíbeným způsobem, jak platit za služby Shoptet, inkaso z platební karty. Nastavte si ho a věnujte se důležitějším obchodním aktivitám. Pokud se o inkasu chcete dozvědět více, přečtěte si návod o Inkasu.

Platba online

Neuhrazené faktury pomůže rychle zaplatit taky platba online.

Bankovní převod na účet

Pokud je vám sympatická stará škola, tak zvolte bankovní převod na účet 2000522/5500 – Česká republika a 2628225044/1100 – Slovensko. Nezapomeňte vyplnit variabilní symbol faktury, aby se nám platba v pořádku spárovala. Každá faktura má svůj unikátní variabilní symbol. 

Zpracování plateb a dokladů

Shoptet zpracovává vaše platby a doklady každý den v tomto pořadí:

  • 10:00 – vystavení zálohových faktur pro Shoptet.cz
  • 10:10 – vystavení zálohových faktur pro Shoptet.sk
  • 10:15 – zpracování inkasních plateb pro Shoptet.cz
  • 10:45 – zpracování inkasních plateb pro Shoptet.sk
  • 11:30 – vystavení daňových dokladů pro Shoptet.cz
  • 11:40 – vystavení daňových dokladů pro Shoptet.sk

Přehled a stáhnutí faktur

Všechny zálohové faktury a daňové doklady, které jsme vám kdy poslali, si můžete stáhnout ve formátu PDF v pravé části tabulky. Taky tady vidíte, zda jste fakturu již platili nebo na jakou částku jsou jednotlivé faktury vystavené.

Vždycky po zaplacení zálohové faktury v nejbližší jedenáctou hodinu dopoledne vystavíme daňový doklad, který vám zašleme na fakturační e-mail, který máte nastavený v okamžiku vytvoření zálohové faktury.

 

Fakturační den

Číslo od 1 do 31 udává fakturační den, ke kterému jsou fakturovány všechny paušály na projektu. Fakturační den udává, jaký den v měsíci začíná nový fakturační měsíc. Nejedná se přitom o datum vystavení faktury. To může být různé v závislosti na tom, kdy se faktura vystaví. Pokud bude mít váš projekt například fakturační den 18 a budeme vám vystavovat fakturu na září, faktura se vystaví na období od 18. září do 17. října. Projekt může mít fakturační den i 1 a v takovém případě se mu budou služby fakturovat vždy od prvního do posledního dne v měsíci. To je případ i všech klientů Shoptetu, kteří si pořídili e-shop před datem 26.10.2012. Novějším projektům se fakturační den automaticky nastaví podle data spuštění e-shopu.

Splatnost faktur

Pokud nebude faktura zaplacená v řádném termínu, budeme platbu upomínat na vámi zadaný fakturační email. První upomínku zasíláme dva dny po splatnosti, druhou šest dní po splatnosti, třetí upomínka dojde po šestnácti dnech od splatnosti. Poslední čtvrtá upomínka platby přichází po měsíci od data splatnosti. Spolu s třetí upomínkou je účtována smluvní pokuta 100 Kč, se čtvrtou upomínkou pak dalších 200 Kč. 

Pokud jste si jisti, že jste fakturu zaplatili, kontaktujte nás. Mohlo dojít k chybě nebo překlepu v platbě. Platbu dohledáme.

Změna tarifu a frekvence plateb

Změna fakturačního e-mailu

Pokud potřebujete fakturační e-mail upravit, můžete to udělat v Nastavení –> Základní nastavení –> Nastavení obchodu

 
 

Přístup k fakturám třetí osoby

Pokud předáváte své faktury ke zpracování třetím osobám (například účetnímu), nemusíte faktury přeposílat ručně. Doporučujeme pro ni vytvořit samostatný přístup do vaší administrace v  Nastavení –> Ostatní nastavení –> Uživatelé administrace. Tady vytvoříte nový účet a umožníte přístup pouze k fakturám.
 

Obchodní podmínky

Před provedením ostré objednávky doporučujeme pročíst si pečlivě naše obchodní podmínky. Smlouva na pronájem e-shopu se s námi od 28. 8. 2013 neuzavírá, jednotlivé zakázky se uzavírají prostřednictvím on-line formuláře na produktovém webu, telefonické objednávky nebo e-mailu. Smlouva o poskytnutí oprávnění k výkonu práva užít dílo je uzavřena okamžikem, kdy poskytovatel akceptuje objednávku zaslanou uživatelem prostřednictvím on-line formuláře na produktovém webu, nebo e-mailu dle čl. 2.1.5. Akceptací se rozumí též vystavení zálohové faktury poskytovatelem a jejím odeslání uživateli. Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. Výpovědní lhůta trvá jeden měsíc a začíná plynout prvním dnem následujícího fakturačního období po podání žádosti o výpověď na adresu info@shoptet.cz.

Obchodní podmínky naleznete zde. Ceník jednotlivých tarifů a modulů se nachází zde. Ceník za služby poskytované na Slovensku pak můžete najít tady.

Související příspěvky

Nahlásit neaktuální obsah

Nevyplňujte toto pole:
Nahlásit neaktuální obsah

 
Nevyplňujte toto pole:

Založte si zcela ZDARMA na zkoušku testovací e-shop nebo pokladní systém v naší službě Shoptet.cz

Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů

Potřebujete poradit?

Mrkněte na nejčastější otázky a případne nám napište na helpdesk :-)